Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Νεαρές Ινδές λευκαίνουν… τα γεννητικά τους όργανα

Πρωτοφανή άνθηση γνωρίζει στην Ινδία η βιομηχανία καλλυντικών, αφού πουλάει «με τα κοντέινερ» προϊόντα λεύκανσης προσώπου και δέρματος σε νεαρές Ινδές που θέλουν να αλλάξουν προς το...
λευκότερο τοσκουρόχρωμο δέρμα τους και να αποκτήσουν το χρώμα της Χιονάτης.
Οι εταιρίες καλλυντικών, προσαρμοσμένες στην....

 γυναικεία ματαιοδοξία, κάνουν θραύση, με τις πωλήσεις τους να ξεπερνούν ακόμη και αυτές της Coca Cola! Τα διαφημιστικά σποτ των εταιριών πληρώνουν αδρά και διάσημες ηθοποιούς του Μπόλιγουντ (της ινδικής κινηματογραφικής βιομηχανίας), όπως την Αισβάρια Ράι Μπαχτσάν.

Ωστόσο, πριν λίγες εβδομάδες κυκλοφόρησε μια τηλεοπτική διαφήμιση που σόκαρε την κοινή γνώμη της χώρας, αφού προχωρούσε το θέμα ακόμη πιο μακριά: ένα αφρόλουτρο λεύκανσης των γυναικείων γεννητικών οργάνων!

Στην επίμαχη διαφήμιση μια Ινδή προσπαθεί να αποσπάσει τον σύντροφο της που είναι απορροφημένος στην εφημερίδα του, αλλά όλες της οι απόπειρες αποτυγχάνουν, οπότε αποφασίζει να λάβει δραστικά μέτρα: κάνει ένα μπάνιο όπου χρησιμοποιεί το προϊόν λεύκανσης για την ευαίσθητη περιοχή και τότε, ως δια μαγείας, ο σύντροφος της την προσέχει γεμάτος θαυμασμό και αγκαλιάζονται ευτυχισμένοι.

Όπως ήταν φυσικό, έγινε σάλος, αφού, όπως λένε οι διαφωνούντες με την εν λόγω διαφήμιση, προάγει την εντύπωση πως ο άντρας κερδίζεται από τη γυναίκα με το πιο ανοιχτόχρωμο πρόσωπο και δέρμα.

«Έχετε προσέξει πώς το χρώμα στα χέρια σας διαφέρει από το αντίστοιχο του προσώπου σας;», αναρωτιέται, με κακόγουστο τρόπο, μια σχετική διαφήμιση λεύκανσης δέρματος. Όταν όμως «στρατολογείς» διάσημους ηθοποιούς όπως την Μπαχτσάν ή τον, εξίσου δημοφιλή, Τζον Αμπραχαμ, όλο και περισσότερες Ινδές, κυρίως νεαρής ηλικίας, επηρεάζονται και θεωρούν πως ένα τέτοιο καλλυντικό αποτελεί την πανάκεια στο πρόβλημα έλλειψης αυτοπεποίθησης και μειωμένης αυτοεκτίμησης που πιθανώς έχουν, αναφέρει tovima.
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: